ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

هیوندای ix35 مدل 2014

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

هیوندای ix35 مدل 2014

http://khodrobank.ir/Reviews/Hyundai-ix35_2014_800x600_wallpaper_3c.jpg

 

 

هیوندای ix35 یکی از پرفروش ترین مدل های این کمپانی کره ای است و حال هیوندای مدل 2014 از این شاسی بلند کوچک را با کمی تغییرات ظاهری و با امکاناتی جدید به بازار عرضه کرده است. هیوندای ix35 حتی در اروپا نیز موفقیت هایی را در فروش کسب کرده و به طور مثال توانسته در حدود 30 هزار دستگاه را تنها در انگلستان به فروش برساند که نشان دهنده موفقیت این خودرو در یکی از معروف ترین بازارهای اروپا است. قرار است ix35 در 5 مدل entry-level S، mid-range SE، SE Nav، و در کامل ترین نمونه ها با نام های Premium و Premium Panorama عرضه شود.
یکی از امکانات جدیدی که روی ix35 جدید نصب می شود سیستم IGS می باشد که مخفف Intelligent Stop & Go است و البته به صورت سفارشی روی بعضی از این مدل ها قابل نصب می باشد. همچنین می توان به دیگر تجهیزاتی نظیر Smart Park Assist و سنسور پارک در جلو نیز اشاره کرد.
اگر به خودرو نگاهی بیندازید متوجه می شوید که تغییراتی نیز روی این خودرو اعمال شده که در اولین نگاه چراغ های LED مخصوص روز و تغییر فرم چراغ های عقب خودنمایی می کنند.
هیوندای می خواهد این خودرو را در بازار اروپا با پیشرانه های 1.6، 1.7 و 2 لیتری عرضه کند اما باید کمی منتظر ماند و دید که چه نوع پیشرانه ای برای بازارهای خاورمیانه در نظر گرفته شده است. با توجه به قرار داشتن این خودرو در لیست خودروهای مجاز به واردات ، احتمالا به زودی شاهد حضور این خودرو در داخل نیز خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:هیوندای,

] [ 18:37 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه