ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

دی سی دیزاین و پکیج سفارشی برای داستر

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

دی سی دیزاین و پکیج سفارشی برای داستر

 

داچیا داستر یا رنو داستر که یک شاسی بلند فوق ارزان اروپایی است و از خانواده لوگان نیز محسوب می شود، اکنون می تواند با افتخار از مجموعه ای نفیس و جسورانه فراتر از قامت خود بهره گیرد که توسط شرکت DC Design فراهم آمده است.

DC Design Renault Dacia Duster

DC Design Renault Dacia Duster

تغییرات انجام شده داخل و خارج ماشین را به طور کامل دگرگون کرده اند. استفاده از چراغهای متفاوت LED و جلو پنجره خاص و مه شکن های روی سپر متفاوت و زیبا در قابی جلا خورده در کنار استفاده از رنگهای مات و نشان DC در جای جای خودرو، از تغییرات بیرونی این خودرو محسوب می شوند.

اما مزه دست پخت DC در داخل کابین بهتر احساس می شود. جایی که استفاده از چرم مصنوعی، چوب Faux، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش قابل چرخش برای سرنشینان عقب، کنسول مرکزی جدید و کنسول برای سرنشینان پشتی، صندلیهای عقب با قابلیت تنظیم در شش جهت و تخت خواب شونده، گوشه ای از هنرآفرینی های این تیونر روی یک خودروی به ظاهر ساده و بد قلق است. که ترکیبی گرم و دلنشین و راحت را ایجاد کرده اند.البته وقتی پای هزینه باشد، دیگر داستر تیون شده توسط Dc یک خودروی فوق ارزان نخواهد بود زیرا این تغییرات به تنهایی حدود 6 هزار و 400 دلار به قیمت خودرو می افزایند. اما آیا ارزشش را ندارد؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه