ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

نماهنگ سوپراسپرت های ایران

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

نماهنگ سوپراسپرت های ایران

قد بلند زرد در تهران... کلیپی حرفه ای از مکس اسپید و پورشه کاین S با رنگ زرد ، که از معدود نمونه های 8 سیلندر موجود در کشور با این رنگ است . در این جا از زحمات سامان عزیز برای تهیه این کلیپ زیبا و پوریا فتاحی برای هماهنگی های انجام شده تشکر می کنیم . این شما و این هم کلیپ دیدنی ...

به اشتراک بگذارید...

 

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:کلیپ,نماهنگ,فیلم,پورشه,کاین,پورشه کاین,

] [ 11:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سریعترین خودرو های الکتریکی(قسمت اول)

تویوتا EV RAV4 همه ی ویژگی های تحسین شده را یکجا داشت و این تویوتای الکتریکی، شاید یکی را کم داشته!خودرویی که البته در رقابت تنگاتنگ با تسلا مدل اس است و با وجود داشتن موتور قدرتمند 154 اسب بخاری که گشتاور الکتریکی معادل 220 پوندفوت نیز تحویل چرخ ها میدهد،بازهم به خاطر اختلاف کمتر از سه ثانیه در شتاب شروع، به رتبه ی دوم قناعت میکند. در کلاس شاسی بلند ها و کراس اوورها و به خصوص با توجه به مصرف ایده آل انرژی، این خودرو تمام رقیبانش را پشت سر می گذارد.

صفرتاصد

به اشتراک بگذارید...

 

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:تویوتا,تویتا,برقی,الکتریکی,خودروی الکتریکی,

] [ 11:33 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لوازم مخصوص آفرود(قسمت اول)

وینچ وسیله ای است حیاتی برای رهایی خودروهای دو دیفرانسیل از واماندگی در باتلاق ها، مسیرهای شنی و آب گیر ها که شمال قطعاتی نظیر قلاب کابل قرقره و گیربکس  می شود. وینچ ها در سه نوع برقی، هیدرولیکی و گاردانی قابل خریداری هستند.  نوع برقی نیروی خود را از باتری ماشین تامین میکند.

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:وینچ,آفرود,اطلاعات فنی,

] [ 11:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله ماشین

در این پست شما میتوانید مجله ماشین Car&Drive را از سرور مکس اسپید دانلود کنید.حجم این مجله 120 مگابایت است.توجه داشته باشید این مجله انگلیسی زبان است.برای دانلود روی عکس کلیک کنید.

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:مجله,ماشینومجله ماشین,

] [ 11:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی آونتادور

آونتادور در اصل به عنوان جانشین مدل پا به سن گذاشته مورسیه لگو و به طور رسمی در نمایشگاه ژنو 2011 معرفی شد و توان رسیدن به حداکثر سرعت 350 کلیومتر بر ساعت را دارد و هم اکنون به عنوان گل سرسبد محصولات لامبورگینی شناخته میشود.

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:لامبورگینی,آونتادرو,لامبورگینی آونتادور,

] [ 10:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سنوا به ناوگان پلیس می پیوندد

یکی از مدیران شرکت دیار خودرو در حاشیه همایش نو سازی ناوگان حمل و نقل عمومی از مذاکره این شرکت با پلیس راهنمایی و راتنندگی خبر داد. بر پایه این مذاکرات شرکت دیار خودرو 200 خودرو بایک سنوا را در اختیار ناوگان پلیس قرار خواهد داد. این خودرو بر اساس ساب 5-9 طراحی شده و موتور 2.3 لیتری توربو آن قادر به تولید 250 نیوتون نیرو است. دیار خودرو این محصول را با قیمت 140 میلیون تومان با بازار عرضه میکند. شما میتوانید ویدیوی این خودرو در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

نسل برتر

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:سنوا,پلیس,

] [ 16:58 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

گران ترین رولز رویس تاریخ برای هتلی در چین

لوکس، واژه ای است که به خودروهای دست یافتنی بنز و بی ام دبلیو حتی در اوضاع این روزهای بازار خودرو کشورمان، کیا و هیوندای نیز اطاق می شوند اما استفن هانگ با سفارش بزرگترین سری سفارشی تاریخ رولز رویس میخواهد مفهوم  واقعی این واژه را بیان کند. 30 دستگاه فاتوم اتاق کشیده ای که هانگ با هزینه ای بالغ بر  20 میلیون دلار برای- کازینو در دست احداث خود، لوئی سیزدهم ، خیریداری کرده، همگی بدنه ای به رنگ قرمز لاکی خواهند داشت.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:رولز رویس,

] [ 16:42 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

رینگ های تصویری

شاید بارها دیده باشید که رینگ بعضی از خودروها  که در حال حرکت اند مانند یک تلویزیون عمل میکنند و تصاویر متحرک در اختیار ما میگذارند.ما میخواهیم درباره ی نحوه ی عملکرد این رینگ ها اطلاعاتی در اختیار شما بگزاریم.این رینگ ها نه استثنایی هستند و نه تماما از صفحه ی نمایش تشکیل شده اند،بلکه فقط یک ردیف(LED) که میتوانند روی هر رینگی نصب شوند درست شده اند. فقط کافی است که چند ردیف از این ال ای دی ها را داشته باشیم و با استفاده از یک برنامه نویس تصاویری که میخواهیم را به ال ای دی منتقل کنیم و هنگامی که ماشین در حرکت است تصاویر متحرک را در اختیار ما بگذارد. مانند یک سیم که وقتی آن را با سرعت به صورت دایره ای در هوا میچرخانیم آن را به صورت یک دایره کامل میبینیم.برای تفهیم بهتر ویدیو ی زیر را ببینید.

محمد فرزانه فر

گروه گرندکار

به اشتراک بگذارید...

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:اطلاعات فنی,رینگ,

] [ 23:25 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسل نو سوناتا به ایران رسید

کمتر از سه ماه از رونمایی رسمی نو سوناتا توسط هیوندای میگذرد. با این حال پای این نوبرانه کره ای  به خیابان های ایران باز شده است. حالا نوبت به نسل هفتم این خودرو رسیده تا راه پیشینیان خود را ادامه دهد. سوناتا LF در ایران به موتوری به حجم تقریبی  2 لیترمجهز شده است که نیروی 166 اسب بخاری آن توسطجعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل مشود. در حال حاضر این خودرو تنها به صورت شخصی به ایران وارد شده و در بازار با قیمت حدود 160 میلیون تومان معامله میشود.

نسل برتر

به اشتراک بگذارید...

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:هیوندای,هیوندا,سوناتا,هیوندای سوناتا,هیوندا سوناتا,

] [ 23:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

پورشه پانامرا 4 اس

پورشه پانامرا4sادیشن خاورمیانه، ازاین مدل تنها 66 دستگاه تولید شده که 12 دستگاه از آن با قیمتی در حدود 400 میلیون تومان در ایران فروخته شده است. میل شدید برای خرید پورشه در ایران چنان زیاد بود که قبل از انجام تبلیغات برای فروش همه 12 دستگاه از این مدل فروخته شده بود.

به اشتراک بگذاید...

.

 

[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:پورشه,پانامرا,پورشه پانامرا,

] [ 23:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه