ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

رنو کپتور 2013

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

رنو کپتور 2013

[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,

] [ 11:54 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ایمن ترین خودروهای ایالات متحده معرفی شدند

کمپانی iihs نتیجه جدیدترین آزمایشات و بررسی های کارشناسان خود را در زمینه ایمنی خودروهای موجود در بازار ایالات ‏متحده اعلام کرد که بر اساس آن، هوندا سیویک و ولوو xc60 (مدل 2013)، به‏ عنوان ایمن ترین اتومبیل‏ ها شناخته شدند.

 لینکولن mkz و نسل جدید مزدا 6 در رده های سوم و چهارم این رتبه بندی قرار می‏ گیرند.

[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بهترین خودروهای نمایشگاه ژنو از دیدگاه خبرنگاران

 

کمپانی «فراری» از مدل 1.3 میلیون دلاری خود موسوم به laferrari در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمایی کرد.

 

این مدل از یک سیستم هیبرید شامل یک پیشرانه 6.3 لیتری v12 و یک موتور الکتریکی نیرو می گیرد که در حالت ترکیبی 963 اسب بخار تولید کرده و قادر است این مدل را در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و در کمتر از 7 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برساند که در پیست «فیورانو» 5 ثانیه از مدل «انزو» و 3 ثانیه از مدل «برلینتا» سریع تر است!

 

 

تنها 499 دستگاه از این سوپر اسپرت ساخته می‏ شود که البته تمامی آنها پیش فروش شده است.

 

 

تنی چند از خبرنگاران یکی از نشریات تخصصی خودرو، چندی پیش بهترین اتومبیل های رونمایی شده در این نمایشگاه را انتخاب کردند.

 

 

فراری «لافراری» به عنوان بهترین مدل، مرسدس بنز cla به‏ عنوان قابل تامل ترین مدل، ایتال دیزاین «پارکور» به‏ عنوان بهترین مدل مفهومی و فولکس‏ واگن gti به عنوان جذاب ترین مدل رونمایی شده در این نمایشگاه معرفی شدند.

 

 

در ضمن، مک لارن p1، فولکس واگن xl1، پینین فارینا سرجیو، کیا پروو، آئودی a3 نسخه e-tron، مدل روباز تویوتا ft-86، لندروور دیفندر تمام الکترونیکی، آئودی rs6 avant و پورشه 911 نسخه gt3 از دیگر خودروهای مورد توجه خبرنگاران به شمار می‏روند.

 

[ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:11 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لامبورگینی گالاردو STS-700

 

 

RENM Performance با ارتقای مدل های سوپر تروفی لامبورگینی به معجون تازه ای دست یافته! STS-700 نام این معجون 700 اسب بخاری است . . .

کیت کربنی جدید این گالاردو علاوه بر کاهش وزن و نیروی درگ، باعث افزایش نیروی عمودی وارده بر خودرو و همچنین بهبود خنک کاری ترمزها و جریان هوای ورودی به موتور شده است. پیشرانه STS-700 یک موتور 5.2 لیتری V10 بوده که قدرت خروجی آن از 570 به 700 اسب بخار در دور 8,000 رسیده تا بدین ترتیب شتاب صفر تاصد خودرو به 3.2 ثانیه (0.2 ثانیه سریع تر) و حداکثر سرعتش به عدد 330 کیلومتر برساعت برسد درحالیکه این رقم برای نسخه های استاندارد سوپر تروفی بیشتر از 320 کیلومتر برساعت نبود. STS-700 قسمت اعظمی از قدرت زیادش را مدیون سیستم اگزوز تیتانیومی جدیدی است که این بار 63 درصد از وزنش کاسته شده چراکه از 30 کیلوگرم در نسخه های استاندارد به حدود 11 کیلوگرم در STS-700 رسیده است.

 

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 20:41 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

چهره محصول جدید پورشه

 

پورشه درصدد است ظرف پنج سال آینده حداقل چهار خودروی جدید شامل اسپایدر 911 اسپرت هیبریدی و شاسی بلند متوسط ماکان را معرفی نماید.


این خودروساز همچنین به دنبال معرفی خودرویی بین اسپایدر 911 و 918 و یک سدان کوچکتر از پانامرا می باشد.

مایتاس مولر – مدیر شرکت خودروسازی پورشه – گفت : تصمیمات مربوط به ساخت مدل های جدید زودتر از سال 2013 اتخاذ نخواهد شد در صورت نیاز به تولید ، هر محصول جدیدی بر پایه طراحی جدید گروه فولکس واگن mmb خواهد بود.

همچنین طراحی مدل های جدید دیفرانسل عقب در ساخت نسل های آئودی r8 و لامبورگینی گالاردو استفاده خواهد شد

مولر گفت : شانس زیادی برای تولید پاجون – سدان کوچکتری که به خاطر پانامرا نامگذاری شد – وجود دارد.با این وجود هنوز هیچ برنامه ی آماده ای برای آغاز ساخت آن قطعی نشده است.

قرار است این خودرو با  مرسدس بنز کلاس e و ب ام و سری 5 رقابت کند.

گفتنی است این شرکت هفته گذشته نسل دوم کایمن کوپه را در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس معرفی کرد و حتی اعلام نمود که این خودرو از آوریل 2013 وارد نمایندگی های فروش ایالات متحده خواهد شد.

مصرف سوخت خودروی کایمن باز طراحی شده حدود 15% کم تر از نسخه پیشینش است

 

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 17:10 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

هیولایی که به فکر پایان دادن به افسانه بوگاتی است

 

سال 2013 شرکت هنسی زهر خود را خواهد ریخت و با عقرب جدید 1500 اسب بخاری خود ترس در دل همه خودروهای سوپراسپرت خواهد انداخت.

ونوم GT2 با موتور دو توربوی V8 فعلی تنها 1200 اسب بخار تولید می کند اما شاید این رقم برای هنسی ارضا کننده نبوده که دست به افزایش شدید توان آن زده است. گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرته مجهز به پدالهای تعویض دنده به سبک خودروهای فرمول یک برای انتقال نیرو، قابل انتخاب می باشند.


گرچه هنوز آمار و ارقام توانایی های GT2 اعلام نشده، اما به لطف نسبت قدرت به وزن بیش از 1 اسب بخار /کیلوگرم می توان انتظار عملکردی به مراتب بهتر از ونوم GT 2012 را داشت. ونوم فعلی با موتور 1200 اسبی و وزن 1220 کیلوگرم، قادر است تنها در 2.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. و در نهایت سرعت 440 کیلومتر بر ساعت را در نوردد.


بدنه ونوم GT2 تغییر خاصی نخواهد داشت و لی استفاده از باله ای فیبر کربنی در عقب برای ایجاد نیروی بیشتر چسبندگی به جاده در سرعتهای بالاتر و همچنین سبک جدید باز شدن دربها به شیوه پروانه ای و سقف با شکل دو حباب از جمله ویژگیهای مدل جدید می باشند. با این وجود، جدا از چراغهای متفاوت، اگر کسی این خودروی گران قیمت سوپر اسپرت را با یک لوتوس اگزیج ارزان قیمت اشتباه بگیرد، جای تعجب نیست! چون ونوم GT بر اساس تیونینگ سنگین خودروی لوتوس اگزیج ساخته می شود

 

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 13:23 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مازراتی

 کمپانی «مازراتی» نسخه جدید مدل granturismo mc stradale را تا کمتر از سه روز دیگر در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» معرفی خواهد کرد.
 

پیشرانه در نظر گرفته شده برای این مدل، یک نمونه 4.7 لیتری v8 است که 460 اسب بخار قدرت را، از طریق جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه به چرخهای عقب منتقل می کند.

رینگ های 20 اینچی، دیسکهای ترمز سرامیک کربن، استفاده گسترده از فیبرکربن برای ساخت قسمت های مختلف بدنه، تزئین قسمت های مختلف بدنه با طرح فیبر کربن و توانائی دستیابی به حداکثر سرعت 302 کیلومتر بر ساعت، از جمله اطلاعات منتشر شده درباره این مدل زیبا به شمار می روند.

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 13:0 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

از میان تمام ابرماشینهایی که این هفته در نمایشگاه ژنو به نمایش درامد، لامبورگینی veneno ممکن است در تاریخ به عنوان معقول ترین و شگفت انگیز ترین ماشین ثبت شود.

 

از میان تمام ابر ماشین هایی که این هفته در نمایشگاه ژنو به نمایش درامد لامبورگینی veneno ممکن است در تاریخ ،تنها با چهار نسخه تولید ،سرعت 220 مایل در ساعت و 406 میلیون دلار فیبر کربن به عنوان معقول ترین و شگفت انگیزترین ماشین ثبت شود که بطور همزمان سه شنبه گذشته در رقابت با   maclaren P1 و Laferrari  رونمایی شد.

 

 Veneno همچنین تنها ماشینی است که بدون دریافت تصویب نهایی از مدیر عامل شرکت به نمایش درامد.به دلیل اشتیاق برای نمایش آن در نمایشگاه اتومبیل سالیانه ، تنها نسخه کامل Veneno در جهان متعلق به مرکز Palexpo ژنو است که قبل از مدیرعامل لامبورگینی Stephan Winkelmann توانست آن را بطور کامل مشاهده کند.

 

نام Veneno همچون نام دیگر لامبورگینی ها  که برگرفته از نام های گاو نر وحشی هستند نمی باشد، بلکه برگرفته از یک کلمه اسپانیولی به نام venom که به معنی "زهر" است ،می باشد.

 

این ماشین 740 اسب بخار و یک موتور 6.5 لیتری V12 دارد و سرعت آن 0 تا 60 مایل برساعت در 2.8 ثانیه برآورد شده است و حداکثر سرعت آن 220.5 مایل در ساعت می باشد.

بیش از زمان و سرعت ، هدف veneno دستیابی به ایرودینامیک مسابقه ای می باشد. با ارتباط لحظه به لحظه میان متخصصان ایرودینامیک و طراحان ماشین می توان گفت که این طراحی بزرگترین چالش در بدست آوردن  پوسته پلاستیکی فیبر کربن تقویت شده ، نسبت به دستیابی به downforce قوی و با سرعت بالا می باشد. این امر همچنین در کاهش وزن 275 پوندی و مدیریت بهتر هوای زیر ماشین موثر بوده است.

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:52 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

دوج امریکایی صرف امور خیریه شد!

خبرها حاکی از آن است که سرجیو مارکوئین مدیرعامل کمپانی فیات یک دوج SRT8 392 را صرف امور خیریه خواهد کرد...

این دوج دارای تودوزی چرم سیاه ،چراغهای عقب ذغالی، 540 اسب بخار و 530 پوند فوت گشتاور، سیستم تعلیق با پیچ تنظیم وخروجی اگزوز با جریان بالا می باشد.همچنین حاشیه مات سیاه و سفید برای چرخهای این ماشین ظاهری جذاب و شیطانی به آن بخشیده است.

این دوج در حراجی فلوریدا بین 6 تا 8 آوریل بفروش خواهد رسید و تمامی درامد حاصل از این فروش صرف مردم جنوب شرقی میشیگان خواهد شد.

[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:43 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه