ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

معرفی وب سایت(قسمت اول)

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

معرفی وب سایت(قسمت اول)

شاید شما نیاز به اطلاعات در ضمینه خودرو داشته باشید و نام سایت تخصصی آن را نمیدانید.ما در این بخش مشکل شمارا حل خواهیم کرد و در هر پست دو سایت و مزایای آن را به شما خواهیم گفت.

اولین سایت ، سایت خرید و فروش خودرو است.با این سایت میتوانید اطلاعاتی چون قیمت،سال تولید و.. را به وب بدهید تا برای شما بهترین نتایج را بیاورد.همچنین با ثبت نام در این سایت میتوانید در خانه بنشینید و خودرویتان را به فروش برسانید.آدرس این سایت carad.ir میباشد

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:معرفی وب سایت,

] [ 22:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بی ام و ای که منهدم نمی شود

ب‌.ام.و X5 سری «F15» یکی از محبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند لوکس محسوب می‌شود. بنابراین بین مشتریان خاصی که به دنبال امنیت بالاتری هم هستند، متقاضیان فراوانی دارد.
این خودرو در واقع بر اساس مدل کانسپتی است که در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت گذشته به نمایش گذاشته شده بود و قرار است هفته آینده در نمایشگاه مسکو، رونمایی شود.

سطح حفاظتی این خودرو به خوبی در برابر سلاح های متداولی چون «AK-47» یا همان کلاشینکف خودمان مقاومت می نماید.

http://www.carnp.com/carnpsd_content/media/image/2014/08/46101_orig.jpg

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:بی ام و,بی ام دبلیو,

] [ 22:40 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سیستم Back smoke

شاید شما بارها در همایش ها دیده باشید که از اگزوز برخی خودروها دودی سفید رنگ یا آتش خارج میشود.به این دو سیستم به ترتیب back smoke و back fire میگویند.شما به صورت دستی و بدون خرید لوازم خواصی میتوانید back smoke را روی خودرو خود نصب کنید ولی برای back fire حتما باید یا خود به صورت کامل از خودرو اطلاعات داشته باشدید یا آن را به دست متخصصین تیونینگ بگزارید.البته تجهیز کردن خودرو به سیستم بک اسموک به صورتی دستی بسیار خطرناک است و حتما باید کاربلد باشید.

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:اطلاعات فنی,بک اسموک,اگزوز,

] [ 12:51 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کرایسلر 700 هزار خودرو دیگر را فراخواند



اداره امنیت جاده‌ای آمریکا از فراخواندن تعداد بیشتری از خودروهای ساخت کارخانه فیات کرایسلر به علت نقص در سیستم احتراق آنها خبر داد.

این‌بار 695957 خودرو فراخوانده شدند که به 196 هزار خودروی قبلی که پیش‌تر فراخوانده شده بودند افزوده می شوند.

کرایسلر در بیانیه‌ای اعلام کرد این فراخوان، اقدامی پیش‌گیرانه است و خودروهای دوج گرند کاروان Dodge Grand Caravan و کرایسلر تاون اند کانتری Chrysler Town ampersand Country را که در فاصله سال‌های 2008 و 2009 ساخته شدند، همچنین خودروهای دوج جرنی Dodge Journey تولید سال 2009 را شامل می شود.

نخستین فراخوان برای خودروهایی از این همین مدل ولی ساخت سال 2010 صادر شده بود.

دیگر شرکت خودروساز آمریکا جنرال موتورز نیز پیش از این هشت میلیون و 230 هزار خودرو دیگر را به علت مشکل احتراق فراخوانده بود.

به اشتراک بگذارید...

 

 

 

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:کرایسلر,

] [ 12:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سیستم پنوماتیک

شاید شما دوست داشته باشید ارتفاع ماشین خود را بالا یا پایین یا به اصطلاح کف خوابش کنید ولی ترس از هزینه برای بردن ارتفاع به حالت فابریک خود یا توقیف خودرو توسط پلیس برای ارتفاع کم شما را منصرف کرده است.اما امروزه با بالا رفتن فناوری در خودرو این مشکل حل شده است.

به اشتراک بگذارید...

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:پنوماتیک,اطلاعات فنی,کف خواب,

] [ 12:12 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مکلارن P1نسخه GTR
گردهم آیی سالیانه پبل بیچ جایی است که می‌توان نسخه ویژه خودروها را در آن پیدا کرد. از جمله نسخه جدید P1 GTR از مک‌لارن که سال آینده تولید آن آغاز خواهد شد.
این خودرو در بزرگداشت بیست سالگی مدل افسانه‌ای F1 GTR در سال 1995 توسعه داده شده است. پیشرانه هیبریدی مک‌لارن P1 در این خودرو باز هم تقویت شده است. مک‌لارن وعده داده که موتور 3.8 لیتری بنزینی هشت سیلندر با توربو شارژر دوقلو در ترکیب با موتور الکتریکی بتواند 986 اسب بخار نیرو تولید نماید.
به اشتراک بگذارید...
 

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:مک لارن,تیونینگ,p1,مکلارن p1,

] [ 23:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اطلاعیه

سلام خدمت دوستان گرامی.هم اکنون میتوانید از سایت دوم یعنی گرندکار به ادرس Grandcar.ir استفاده نمایید.این وب نیز به زودی هر روز آپدیت خواهد شد.

به اشتراک بگذارید...

 

[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:,

] [ 15:17 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه