ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

رونمایی نسخه جدیدی از ب ام و X4 در ابوظبی

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

رونمایی نسخه جدیدی از ب ام و X4 در ابوظبی



به تازگی یک دستگاه ب ام و X4 مجز به M اسپرت در نمایشگاه اتومبیل ب ام و در ابوظبی به نمایش درآمده و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 ب ام و X4 جدید که بر پایه X3 طراحی شده و به نوعی نسخه کوچک تر X6 محسوب می شود بار دیگر توانست به کمک انتشار تصاویر آن در نمایشگاه این شرکت در ابوظبی امارات متحده خبر ساز شود. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که خودروی مذکور دارای سامانه اگزوز چهار قلوی کلنرز ، باله های کناری ، سپرهای دارای آرم M ، رینگ های 21 اینچی آلیاژی و تایرهای 35/245 است.

به اشتراگ بگذارید...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:بی ام دبلیو,بی ام و,

] [ 14:47 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تصاویر همایش مرسدس بنز

ادامه عکس ها در ادامه مطلب...

به اشتراک بگذارید...


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:همایش,بنز,همایش مرسدس بنز,

] [ 16:21 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فراری برلینتا F12 TRS در گودوود 2014

اگر شما از علاقه‌مندان به خودروی F12 برلینتا باشید، احتمالاً از دیدن نمونه بدون سقف آن در نسخه TRS نیز خشنود خواهید شد. شاید این خودرو تنها یک تمرین طراحی برای فراری باشد.

سقف این فراری کاملاً برداشته شده است. بدین معنی که با یک سقف باز و بسته شونده مواجه نخواهید شد و شیشه‌های بدون فریم پهلوها به خوبی این نکته را نشان می‌دهند.
فراری F12 TRS از مدل 1957 تستا روزا الهام گرفته شده است. قسمت جلو و عقب خودرو کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشند. فرم چراغ‌ها، هواکش بزرگ سپر، هواکش‌های جانبی، شکاف روی کاپوت، قسمت شفاف درب موتور و قطعات فیبر کربنی پایین بدنه از تفاوت‌های این خودرو با مدل‌های استاندارد F12 می‌باشند.

به اشتراک بگذارید...


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:فراری,

] [ 16:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اطلاعیه همایش

به اطلاع دوستان میرساند فردا مورخ  پنجم تیرماه 92 در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی تهران همایش مرسدس بنز برگذار خواهد شد.علاقه مندان میتوانند از ساعت 5 الی 8 شب در پیست کارتینگ حضور  داشته باشند.

به اشتراک بگذارید...

[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:مرسدس بنز,همایش,آزادی,

] [ 23:51 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

معرفی نسخه های ویژه فراری F12 و FF



شرکت فراری عرضه نسخه های ویژه F12 برلینتا و FF را در منطقه آسیا اقیانوسیه آغاز کرد.

 نسخه ویژه فراری F12 برلینتا ، پولو نام دارد و طرای ظاهری آن توسط بیانکو انجام گرفته است. این خودرو درای تودوزی دورنگ سفید و آبی است و روکش های جدید نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

البته در کنار خودروی فوق فراری FF Dressage نیز معرفی شده که دارای رنگبندی سیاه و سفید است. همچنین رنگ قهوه ای خاص روکش های این خودرو ، آن را از دیگر نسخه های FF کاملا متمایز می کند. به علاوه در این خودرو آرم اسب معروف فراری نیز برروی صندلی ها دوخته است . متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت گذاری و عملکرد این دو محصول جدید اعلام نشده است.

به اشتراک بگذارید...


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:فراری,فراریFF,

] [ 23:45 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ییست شمشک میزبان مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود!

http://www.carnp.com/carnpsd_content/media/image/2014/06/45553_orig.jpg

به گزارش روابط عمومی مجموعه‌های اسکی، برای اولین بار به همت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مشارکت پیست اسکی شمشک و شهرداری این منطقه، مسابقات آفرود قهرمانی کشور، از ساعت 10 صبح روز جمعه 30 خرداد به اسپانسری شرکت ایران روور در پیست شمشک آغاز شد.

در این مسابقات که در بخش قهرمانی دو دیفرانسیل هیات ها و دستجات آزاد سال 93 با حضور بیش از 60 خودروی دو دیفرانسیل برگزار گردید، استقبال خوبی از سوی علاقمندان صورت پذیرفت بطوریکه بیش از دو هزار نفر تماشاگر از نزدیک شاهد این مسابقه بودند.

به اشتراگ بگذارید...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:مسابقات,آف رود,

] [ 22:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

با خودروی جدید بنتلی آشنا شوید


بنتلی به تازگی کانتیننتال GT3-R را معرفی کرده که خودرویی جاده ای الهام گرفته از خودروی مسابقهGT3است که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس سال 2012 به نمایش درآمد.
بنتلی مانند خودروی مسابقه خود راهی نیز برای کاهش وزن دینامیک ترین خودروی جاده اش تا کنون پیدا کرده است.اما علیرغم چنین اقدامی این خودرو وزن 2194 کیلوگرم دارد. با توجه به این وزن، نکته قابل توجه در مورد این خودرو آن است که موتور 4.0 لیتری تواین توربو V8 آن شتاب صفر تا صد خودرو را به 3.6 ثانیه می رساند. این موتور قدرت 572 اسب بخار و گشتاور 699 نیوتون متر تولید می کند.
 
به اشتراک بگذارید...

ادامه مطلب

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:بنتلی,کانتیننتال,بنتلی کانتیننتال,

] [ 23:11 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه