ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

هر سال در انتظار یک ابرخودروی لامبورگینی جدید

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

هر سال در انتظار یک ابرخودروی لامبورگینی جدید
 
 

لامبورگینی علاوه بر عرضه مدل های نسخه مخصوص، طی سال های اخیر با عرضه نسخه های بسیار محدود ابرخودروهایش پیش رو بوده است.

مدیر تحقیقات و توسعه لامبورگینی، ماروزیو رگیانی تایید کرده است که ابرخودروهای دیگری مانند وننو و سستو المنتو در راه هستند.

وی در نمایشگاه خودروی دیترویت اظهار داشت چنین خودروهایی اجزای ثابت این برند خواهند بود. رگیانی گفت: "به نظر من می توانیم هر سال یک نمونه از خودروها را تولید کنیم."

در حالی که معمولا این خودروها در مدت زمان کوتاهی ساخته می شوند، در مورد هر خودرو کاملا دقت می شود. به عنوان مثال آونتادورJ تنها در عرض شش هفته از طراحی اولیه به یک مدل تولیدی تبدیل شد. رگیانی اظهار داشت هر مدل ویژه به تیم طراحی اش اجازه می دهد خارج از چهارچوب فکر کنند و در این صورت به عرضه مفاهیم جدیدتر برای این برند کمک می شود.

   

ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:لامبورگینی,اوانتادور,

] [ 1:10 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تویوتا FT-1 مفهومی ۲۰۱۵
 
 
تویوتا در نمایشگاه امسال دیترویت، خودروی در حد طراحی FT-1 را به رخ کشید. اما از هر جهت که به آن نگاه شود این فکر به ذهن خطور می کند که این یک سوپرای Supra جدید است.

یوز، FT-1 در حقیقت مخفف Future Toyota 1 است یعنی اولین نسل از خودروهای آینده تویوتا. به بیان واضح تر تویوتا در نمایشگاه دیترویت امسال پیام خود در باره آینده خودروهایش را با این خودرو به گوش مخاطبانش رساند. اولین پیامی که این خودرو به مخاطب می رساند این است که می توان یک خودروی پرتوان، پرشتاب و پرسرعت و در عین حال کم مصرف داشت.

   

ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:تویوتا,تویتا,

] [ 1:7 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نسل جدید جیپ رنگلر در انتظار تایید
 
 
تولید نسل بعدی جیپ رنگلر تا 10 هفته دیگر تایید خواهد شد.

مدیرعامل فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه تایید کرده است که این خودروساز آمریکایی قصد دارد رنگلر جدید را با وزن کم تر و گزینه های بیش تر سیستم انتقال قدرت تولید کند تا میزان مصرف سوخت آن را کاهش دهد.

جیپ علاوه بر به روز رسانی ساختار رنگلر در پی کاهش وزن این خودرو و در عین حال راه هایی برای افزایش تولید آن به منظور پاسخ به تقاضا خواهد بود. به گفته مارچیونه، فروش رنگلر در ایالات متحده سال گذشته با افزایش 10 درصدی به 155502 دستگاه رسیده بود و این خودروساز با تمام ظرفیت خود به تولید این خودرو ادامه می دهد.

   

ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:ژیپ,

] [ 1:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

شورلت کوروت Z06 جدید ۲۰۱۵
 
 

شورلت کوروت Z06 مدل 2015 رسما در نمایشگاه بین المللی اتومبیل امریکای شمالی 2014 رونمایی شد.

این خودرو دارای یک بسته آیرودینامیک بدنه از جنس الیاف کربنی است که شامل جلو پنجره و اسپویلر عقب جدید می شود. البته Z06 به امکانات دیگری نظیر ترمزهای کربن سرامیکی ، تایرهای میکلین سوپراسپرت کاپ و باله های کناری نیز مجهز شده است. تجهیز Z06 به این بسته سبب شده تا این خودرو به آیرودینامیک ترین محصول جی ام تبدیل شود.

مارک راس – مدیر جی ام امریکا – گفت: Z06 جدید سطحی متفاوت و در کلاس ابر خودروهای جهانی از عملکرد ، طراحی و فناوری را ارئه می نماید. این خودرو دارای جعبه دنده و موتوری متفاوت است و مصرف پایین تری را درمقایسه با دیگر رقبایش دارد به علاوه تعبیه فناوری های جدید در Z06 رانندگی با آن را ساده تر می کند.

شورولت کوروت Z06 مدل 2015 دارای یک موتور 6.2 لیتری LT4 سوپر شارژ V8 است و در کنار آن یک خنک کننده و یک سوپر شارژ ایتون 1.7 لیتری قرار گرفته است. طبق اعلام شرکت تولید کننده این موتور قادر است در کم ترین حالت 625 اسب بخار نیرو تولید کند. قرار است کوروتZ06 مدل 2015 از سال آینده وارد بازار شود و قیمت آن نیز هم زمان با ورودش به نمایندگی های فروش اعلام گردد.

   

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:شرولت,کوروت,شرولت کوروت,

] [ 18:6 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

فورد موستانگ مدل 2015
 
 
فورد موستانگ جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی عمومی شد و برای اولین بار در بیش از چهار دهه تولیدش به صورت فرمان سمت راست در انگلستان عرضه خواهد شد.

موستانگ کاملا جدید در سه ماهه پایانی سال 2014 به فروش خواهد رسید و در سال 2015 وارد انگلستان می شود.

این خودرو جدیدترین مدل جهانی است که بر اساس برنامه وان فورد ساخته شده است.

سرانجام پس از 30 سال که بیش تر تولید کنندگان از شر محورهای عقب راحت شده اند، سیستم تعلیق عقب مستقل در موستانگ به کار رفته است. کیفیت رانندگی این خودرو به طور قابل توجهی ارتقا یافته و سیستم تعلیق جلوی آن نیز بازطراحی شده است. این خودروی جدید چرخ های 48 سانتی متری دارد.

جدیدترین موستانگ، سبک تر و مقاوم تر است و اطاق بزرگ آن از ارتقای کیفیت مطلوبی بهره می برد. یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی سانتی متری در مرکز اطاق این خودرو نصب شده است و برای بازار اروپا به نرم افزار هدایت مجهز خواهد بود.

   

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:فورد,موستانگ,فورد موستانگ,

] [ 18:4 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

تویوتا FT-1 مفهومی ۲۰۱۵
 
 
تویوتا در نمایشگاه امسال دیترویت، خودروی در حد طراحی FT-1 را به رخ کشید. اما از هر جهت که به آن نگاه شود این فکر به ذهن خطور می کند که این یک سوپرای Supra جدید است.

یوز، FT-1 در حقیقت مخفف Future Toyota 1 است یعنی اولین نسل از خودروهای آینده تویوتا. به بیان واضح تر تویوتا در نمایشگاه دیترویت امسال پیام خود در باره آینده خودروهایش را با این خودرو به گوش مخاطبانش رساند. اولین پیامی که این خودرو به مخاطب می رساند این است که می توان یک خودروی پرتوان، پرشتاب و پرسرعت و در عین حال کم مصرف داشت.

   

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:تویوتا,

] [ 18:1 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ئودی A7 تیونینگ


 یکی از شاهکارهای آئودی این‌بار میهمان مهندسان کارخانه تیونینگ SR Auto شده است تا مورد بهینه سازی‌های ظاهری و فنی قرار بگیرد که نتیجه کار تولید یک A7 با سطوحی مواج، چهره‌ای خشمگین و نیرویی مضاعف شده است.

  این آئودی به طور خاص مجهز به یک پیشرانه شش سیلندر سوپرشارژدار TFSI با حجم 3 لیتر شده است و این پیشرانه نیرومند یارای تولید 310 اسب بخار توان و 440 نیوتن بر متر گشتاور را دارد و علاوه بر این دارای تجهیزات استاندارد فوق‌العاده‌ای از سوی سازنده است.

   

ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:ائودی,

] [ 14:33 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:ویدیو,

] [ 15:26 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بنتلی کانتیننتال GTV8S
 
 

بنتلی رسما از رونمایی خودروی کانتیننتال GTV8S در نمایشگاه بین المللی اتومبیل امریکای شمالی 2014 خبر داد.

این خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2013 رونمایی شده بود ، تلاش می کند با حضور در NAIAS به بازارهای خارجی و مخصوصا امریکایی راه پیدا نماید. البته گمان می رود که این خودرو در مقایسه با نمونه رونمایی شده پیشنش امکانات بیشتر و عملکرد موتوری بهتری داشته باشد.

خودروی بنتلی کانتیننتال GTV8S دارای یک موتور 4.0 لیتری توربو شارژ V8 با قابلیت تولید 521 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتون متر می باشد که توان و گشتاور آن در مقایسه با نسخه استاندارد GT V8 به ترتیب 27 اسب بخار و 20 نیوتون متر بیشتر است.

این موتور از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار نیروی تولیدیش را به چرخ های 20 اینچی کانتیننتال  GTV8S منتقل می کند. شتاب صفر تا صدکیلومتر بر ساعت این خودرو 4.5 ثانیه و بیشینه سرعت آن 309 کیلومتر بر ساعت است.احتمالا با نزدیک شدن به NATAS 2014 جزئیات بیشتری درباره این خودرو منتشر شود.

   

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:بنتلی,

] [ 15:20 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جی ام سی کانیون 2014
 
 

جی ام سی رسما پیش از آغاز به کار نمایشگاه اتومبیل امریکای شمالی پیکاپ کانیون 2015 را رونمایی کرد.

کانیون 2015 که با الهام از جی ام سی سیرا ساخته شده دارای طراحی ساده در قسمت جلو ، چراغ های LED روز ، چراغ های HID جلو و جلو پنجره ای متفاوت است. به علاوه طراحی قسمت عقبی خودرو نیز کمی تغییر کرده و در کل خودرو دارای سامانه تعلیق تیون شده ، رینگ های 17 اینچی آلیاژی و تایرهای جدیدی برای حرکت در تمامی ناهمواری ها است.

اتاق جی ام سی دارای یک نمایشگر 4.2 اینچی ، صندلی های مجهز به گرم کن ، سامانه سرگرمی اطلاعاتی مجهز به wifi ، سامانه هشداری جلوگیری از تصادف است. در کنار این فضای داخلی خودرو نیز در مقایسه با نسخه های پیشین افزایش یافته است.

این پیکاپ 3039 کیلوگرمی دارای یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر به توان 193 اسب بخار و گشتاور 254 نیوتون متر است . البته یک موتور 3.6 لیتری V6 به توان 302 اسب بخار و گشتاور 366 نیوتون متر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از سویی جی ام سی وعده داده که سال آینده کانیون را با یک موتور دیزلی 2.8 لیتری دو راماکس توربو نیز عرضه نماید.هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست.

   

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:جی ام سی,

] [ 15:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی آلرود شوتینگ بریک 2015

 

 

آئودی آلرود شوتینگ بریک کانسپت قبل از نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 رسما معرفی شد.

 آئودی آلرود شوتینگ بریک با سیستم انتقال قدرت هیبریدی شارژی، قدرت 408 اسب بخار، گشتاور 649 نیوتون متر و وزن 1599 کیلوگرم دارد. در نتیجه این کراس اوور کوپه شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه دارد. موتور بنزینی این سیستم هیبریدی یک 2.0 لیتری TFSI با قدرت 292 اسب بخار و گشتاور 379 نیوتون متر است در حالی که دو موتور الکتریکی برای کمک به حرکت این خودرو به کار رفته اند.

این خودرو با رنگ آبی یخی به نمایش در می آید و اولین باری را نشان می دهد که این خودروساز آلمانی سبک آلرود و e ترون را در کنار یک دیگر به کار برده است. آئودی امیدوار است آلرود شوتینگ بریک که به صورت یک کراس اوور کانسپت ساخته شده و برای ورزش های تفریحی بسیار کاربرد دارد افراد جوان، ورزشکار و فعال را به خود جذب کند.

   

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:ائودی,

] [ 15:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

لکسوس RC-F 2015
 
 

کسوسRC-F کوپه قبل از نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی و تصاویری از آن منتشر شده است.

زمانی که این مدل با موتور V8 و قدرت مازاد 450 اسب بخار و تکنولوژی ابرخودروی لکسوس LFA به فروش برسد رقیب بی ام و M4 جدید خواهد بود.

موتور 5.0 لیتری V8 جدید با قدرت 450 اسب بخار این خودرو از موتور دوگانه توربوی شش خطی جدید بی ام و با قدرت 425 اسب بخار پیشی می گیرد و لکسوس ادعا می کند این موتور قدرتمندترین V8 جاده ای خواهد بود که تا کنون تولید کرده است. البته دیگر ویژگی های اساسی آن مانند گشتاور و میزان مصرف سوخت هنوز اعلام نشده اند.

با این که تولید لکسوس LFA در سال 2012 به پایان رسید هنوز تمام مهندسانی که روی برند F لکسوس کار می کنند از آن الهام می گیرند.

   

ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:لکسوس,لکسس,

] [ 14:23 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

سوبارو لوورگ STI کانسپت
 
 

سوبارو پس از رونمایی واگن کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو در ماه نوامبر، اکنون چند کانسپت لوورگ اصلاح شده شامل یک نسخه STI را در سالن خودروی توکیو به نمایش درآورده است.

لوورگ بر اساس پلتفرم سوبارو WRX  مدل 2015ساخته شده است که سال گذشته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد. سوبارو برای جلب توجه علاقمندان چند کانسپت لوورگ شامل یک نسخه STI را در سالن خودروی توکیوی امسال رونمایی کرد. جابه جایی این خودرو، با قطعات بهبود ایرودینامیک مشکی مات، ارتفاعی کم تر و چرخ های STI مشکی ارتقا یافته است.

دیگر لوورگ کانسپت سوبارو، یک واگن با سبک عالی تر و گلگیرهای کمی عریض تر را نشان می دهد در حالی که دیگر کانسپت های آن دارای اصلاحاتی از این خودروساز ژاپنی هستند.

در حالی که عرضه نسخه تولید شده این خودرو در ژاپن تایید شده است، سوبارو برنامه خود برای ارسال اسپرت واگن به نمایندگی های ایالات متحده را اعلام نکرده است.

   

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:سوبارو,

] [ 14:20 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

اولین تصاویر نسخه کوپه داچیا لوگان
 
 

اولین تصاویر از کوپه داچیا لوگان برروی اینترنت قرار گرفت و امکان مشاهده جزئیات بیشتر این محصول را برای علاقه مندان فراهم نمود.

شرکت رومانیایی داچیا حدود یک سال پیش سدان لوگان را به طور رسمی رونمایی کرد و پس از آن همواره برروی نسخه های احتمالی قابل عرضه برای آن کار کرد. در حال حاضر جدیدترین نسخه از این خودرو نمونه کوپه آن می باشد که توسط X-Tomi Design طراحی شده است. آنچه در تصاویر منتشره مشهود است کاهش محسوس ارتفاع خودرو و اضافه شدن باله های کناری می باشد.

شاید بتوان گفت که داچیا در حال حاضر برنامه ویژه ای برای تولید انبوه و ورود این خودرو به بازار ندارد اما تجربه چند ساله مان در صنعت خودرو به ما یاد داده که تا زمان قطعی شدن خبری هیچگاه از کلمه هرگز استفاده نکنیم.بنابر این می توان پیش بینی کرد در صورت ورود این محصول جدید به بازار داچیا شاسی مشابهی با سدان لوگان را برایش در نظر بگیرد و آن را به موتور و فناوری های یکسانی مجهز نماید .

 همچنین با توجه به اندازه این کوپه می توان انتظار عرضه نمونه ای بزرگتر را برای نسخه احتمالی تولیدیش داشت .

   

[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:رنو,

] [ 14:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

کرایسلر 200 مدل 2015
 
 

به تازگی کرایسلر 200 مدل 2015 فاش شده و گفته می شود که این سدان جدید قیمتی در حدود 22695 دلار به اضافه هزینه جابه جایی خواهد داشت.

 این خودروساز آمریکایی ادعا می کند کرایسلر 200 مدل 2015 اولین سدان متوسط این صنعت با گیربکس اتوماتیک 9 سرعته استاندارد خواهد بود. انتظار می رود به لطف گیربکسی که می تواند به موتور 2.4 لیتری تایگرشارک چهار سیلندر با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 234 نیوتون متر یا 3.6 لیتری پنتااستار V6 با قدرت 295 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتون متر متصل شود، میزان مصرف سوخت این خودرو 1 لیتر در هر 14.8 کیلومتر در بزرگراه باشد که برای خودروهای این کلاس میزان قابل توجهی محسوب می شود.

قدرت این خودرو از طریق گیربکس 9 سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. یک سیستم چهار چرخ فعال به عنوان گزینه ای برای این خودرو عرضه خواهد شد.

زمان عرضه کرایسلر 200 مشخص نیست اما زمانی که این خودرو در نمایندگی ها عرضه شود قیمت پایه ای در حدود 21700 دلار خواهد داشت.

   

[ شنبه 21 دی 1392برچسب:کرایسلر,

] [ 23:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه