ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

استقبال عالی از بی ام و i8

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

استقبال عالی از بی ام و i8
 

بی ام و آلمانی اعلام کرده که تقاضا برای بی ام و i8 از ظرفیت تولید برنامه ریزی شده ابتدایی برای این خودرو بیش تر است.

 متاسفانه بی ام و اعلام نکرده که در مرحله تولید انبوه چند دستگاه i8 تولید خواهد کرد اما اظهار داشته که بهره وری این خودرو را نسبت به مدلی که پاییز سال گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد افزایش داده است. شتاب صفر تا صد بی ام و i8 حدود 4.4 ثانیه و میزان مصرف سوخت متوسط آن 2.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. البته این میزان در ارزیابی های آمریکای شامل تغییر خواهد کرد.

بی ام و i8 از سیستم انتقال قدرت هیبریدی با توان 362 اسب بخار و گشتاور 569 نیوتون متر بهره می برد و تحویل آن از ماه ژوئن و تولید سری آن از ماه آوریل امسال آغاز خواهد شد. هم چنین i8 اولین خودروی تولید شده دنیا با چراغ های جلوی لیزری انتخابی است که 30 درصد مقرون به صرفه تر از چراغ های جلوی LED استاندارد i8 هستند.

[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:بی ام و,

] [ 1:13 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جدیدترین تصاویر از لامبورگینی هوراکان
 

این خودرو جایگزین مدل گالاردو خواهد شد که 610 اسب بخار قدرت دارد صفر تا صد آن 3.2 ثانیه بوده (9.9 ثانیه هم طول می کشد تا به سرعت 200 کیلومتر برسد) و حداکثر سرعت به 325 کیلومتر بر ساعت می رسد. بدنه آلومینیومی و کربنی باعث شده تا وزن خودرو به 1422 کیلوگرم برسد.

داشبورد فوق العاده جذاب این لامبورگینی اسکرین 12 اینچی در خود جای داده که مدیریت مولتی مدیا، سیستم ردیابی و نویگیشن و سیستم کامپیوتری کنترل اتومبیل از طریق آن صورت می گیرد.

کمپانی ایتالیایی 14 هزار گالاردو تاکنون فروخته و قرار است در بهار هوراکان وارد بازار شده و قبل از تابستان بدست مصرف کننده برسد

[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:لامبورگینی,هوراکان,

] [ 1:8 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

روولوسیون ؛ آخرین پاگانی زوندا




اختصاصی ژنو 2014: خودرویی که می بینید Revolucion نام دارد که نه تنها آخرین مدل تولیدی پاگانی زوندا بوده بلکه پنجمین و آخرین دستگاه باقی مانده از آن است؛ پس آماده شنیدن یک قیمت نجومی برای آن باشید . . .
روولوسیون که در واقع همان واژه لاتین Revolution (به معنای تحول و انقلاب) است که به زبان ایتالیایی رفته؛ دارای شاسی فوق مستحکم و فوق گران قیمت مونوکوکی است که هم از تیتانیوم و هم از فیبرکربن ساخته شده؛ به همین دلیل وزن خالص خودرو بیشتر از 1070 کیلوگرم نیست.
انجین روولوسیون همان 6.0 لیتری V12 دست ساز AMG است که حالا 800 اسب بخار به همراه 730 نیوتن متر گشتاور دارد؛ یعنی نسبت قدرت به وزن این ایتالیایی حالا به عدد 748 اسب بخار به هر تن می رسد. اما وظیفه انتقال قدرت بر عهده یک گیربکس سکوئنشال شش سرعته تمام منیزیومی است که زمان تعویض هایش تنها 20 میلی ثانیه طول می کشد. حداکثر سرعت این خودرو حدود 350 کیلومتر برساعت بوده و شتاب غیر رسمی آن نیز به 2.6 ثانیه میرسد.

علاوه بر بهبود کیت بدنه و استفاده از باله بزرگ عقب که به تقلید از خودروهای فرمول، مجهز به سیستم DRS یا Drag Reduction System بوده و اجازه می دهد ارتفاع و زاویه آن در دو حالت مختلف قابل تنظیم باشد، بر روی روولوسیون سیستم کنترل کششی تعبیه شده که مهندسان آلمانی Bosch آنرا طراحی کرده اند و دارای 12 حالت مختلف است.

[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:پاگانی,زوندا,پاگانی زوندا,

] [ 1:8 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بی ام و X4



شرکت کنندگان در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2014 می توانند از نزدیک و به طور خصوصی از جدیدترین کوپه اسپرت بی ام و بازدید کنند.

این خودروساز آلمانی تایید کرده است که بی ام و X4 مدل 2015 کاملا جدید روز چهارشنبه 16 آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد شد. در کنار X4 در این مراسم سری 4 گرن کوپه، آلپینا B6 گرن کوپه، X3 LCI و X5 eDrive کانسپت نیز به نمایش در خواهند آمد.

بی ام و X4 برای بازار آمریکای شمالی در دو نسخهX4 xDrive28i  و X4 xDrive35i عرضه خواهد شد. مدل پایه این خودرو قیمت 45625 دلار خواهد داشت و از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتون متر بهره می برد. مدل قدرتمندتر xDrive35i این خودرو از موتور سه لیتری توربوشارژ شش خطی با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 406 نیوتون متر بهره می برد. قیمت پایه X4 xDrive35i حدود 48925 دلار خواهد بود.

بی ام و سری 4 گرن کوپه مدل 2015 در اوایل تابستان سال 2014 و با دو گزینه موتور مشابه X4 وارد نمایندگی های فروش خواهد شد. مدل پایه 428i گرن کوپه قیمت 43225 دلار خواهد داشت در حالی که قیمت 435i گرن کوپه 46725 دلار است.

[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:بی ام و,

] [ 1:7 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

عرضه فورد موستانگ جی تی همزمان در چهار قاره

http://preview.netcarshow.com/Ford-Mustang_GT-2015-800-01.jpg

مدل تمام جدید فورد موستانگ به نام جی تی روی کار آمد.این خودرو به طور همزمان در سراسر جهان در شش شهر در چهار قاره به نمایش درآمده است.این نخستین بار است که کمپانی فورد، موستانگ را به طور همزمان به بخشهای اصلی اروپا و آسیا میفرستد. مدل تمام جدید فورد موستانگ به نام جی تی روی کار آمد.این خودرو به طور همزمان در سراسر جهان در شش شهر در چهار قاره به نمایش درآمده است.این نخستین بار است که کمپانی فورد، موستانگ را به طور همزمان به بخشهای اصلی اروپا و آسیا میفرستد و در اختیار مشتریان قرار میدهد. اگرچه طراحی جیتی کاملا متفاوت است اما عناصر کلیدی از جمله هود بلند و طراحی کوتاه عقب در جای خودباقی ماندهاند و میتوان به راحتی هر دو مدل کانورتیبل و فستبک را بهعنوان خودروهای موستانگ تشخیص داد. جدیدترین ورژن موتور 5 لیتریV8 به روزرسانی شده و بیش از 420 اسب بخار نیرو و 529 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. یک مانیفلد ورودی جدید مصرف سوخت و میزان آلایندگی را پائین میآورد. مسئولیت انتقال نیرو بر عهده جعبه دنده دستی یا جعبه دنده اتوماتیک با اهرم دندههای کوچک روی فرمان است.

[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:فورد,موستانگ,

] [ 1:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه رمبرنت٢٠١٥



 بوگاتی چهارمین مدل نسخه مخصوص خود به نام بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه رمبرنت بوگاتی را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد.
 
 این نسخه مخصوص به مناسبت گرامیداشت رمبرنت بوگاتی ساخته شده است که بسیار قابل توجه مجسمه سازی و هنرمندی مستقل در اوایل قرن بیستم بود.
 
این خودروساز اعلام کرده این نسخه مخصوص بر اساس بوگاتی گرند اسپرت ویتسه ساخته شده است و از موتور 8.0 لیتریW16  با قدرت 1200 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1500 نیوتون متر بهره می برد.
 
این خودرو با اتصال به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه و بیشینه سرعت 408.84 کیلومتر بر ساعت در حالت بدون سقف دارد.
 
هر یک از مدل های مخصوص این خودرو 3 میلیون دلار قیمت دارند.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:بوگاتی,

] [ 15:36 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ائودی RS6-R ا بی تی


کمپانی ABT ، تیونر اختصاصی محصولات آئودی، از نسخه تقویت شده و تولید محدود rs6-r avant، در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد. 
قوای محرکه rs6 avant در حالت استاندارد، توسط پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر خورجینی، به قدرت 560 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر تأمین می شود، اما مهندسین ABT توانسته اند با تغییر در نقشه واحد کنترل کامپیوتری، استفاده از اگزوز جدید از جنس استیل ضد زنگ با خروجی های y شکل و کاتالیست تقویت شده، این میزان را به 730 اسب بخار و 920 نیوتن متر برسانند! پیش بینی می شود این ماشین بتواند شتاب اولیه را بین 4 الی 5 ثانیه، ثبت کند.
 از میان شاخصه های فنی و ظاهری مدل مورد بحث، میتوان به این موارد اشاره داشت:
- سیستم تعلیق اسپرت با قابلیت تنظیم هوشمند ارتفاع
- تایرهای حرفه ای دانلوپ با رینگ های 22 اینچی آلیاژی
- سیستم چهار چرخ متحرک کواترو
- استفاده از فیبرکربن در ساخت لیپ سپر جلو، ورودی های هوا، جلوپنجره، رکاب های جانبی، اسپویلر عقب و. . . با اکسنت های قرمز رنگ
- چراغ های led نشان دهنده مناسب ترین زمان تعویض دنده
- استفاده از فیبرکربن برای تزیین فضای داخلی و. . .
از این مدل فقط 25 دستگاه ساخته خواهد شد و با قیمت 82 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:ائودی,

] [ 15:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی TT مدل 2015



 پس از درز تصاویر و تیزرهای آئودی TT مدل 2015 اکنون اولین تصاویر رسمی از این خودرو منتشر شده است.
گمان می رود نسل سوم TT اواخر سال جاری وارد نمایندگی های فروش شده و اولین خودروی اسپرت این خودروساز آلمانی باشد که بر اساس پلتفرم MQB فولکس واگن ساخته می شود. در این تصاویر مشخص است که TT جدید از عناصر سبکی بهره می برد که مدل های قبلی آن را بسیار محبوب کرده بودند.
 
آئودی TT و TTS با سه موتور چهار سیلندر متفاوت ارائه خواهند شد. موتور 2.0 لیتری TFSI استاندارد قدرت 230 اسب بخار خواهد داشت در حالی که همین موتور در TTS قدرتمندتر دارای 310 اسب بخار نیرو خواهد بود. این سیستم انتقال قدرت گشتاور 370 نیوتون متر خواهد داشت که با اتصال به گیربکس دستی شش سرعته و دیفرانسیل جلو اجازه می دهد شتاب صفر تا صد خودرو 6 ثانیه باشد. یک موتور دیزلی 2.0 لیتری TDI نیز با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 379 نیوتون متر در خط تولید TT خواهد بود.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:ائودی,

] [ 15:32 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

نمایشگاه ژنو: هوندا سیویک تیپ R کانسپت



هوندا سیویک تیپ R کانسپت جدید در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد.
 
این کانسپت مدلی تولید شده را نشان می دهد که یک سال با عرضه در نمایندگی ها فاصله دارد.
 
ظاهر عجیب این خودرو نشان دهنده ادعای هوندا مبنی بر این است که تیپ R نسخه ای عالی از سیویک استاندارد نیست.
 
این خودرو بیش از 30 میلی متر کوتاه تر از سیویک استاندارد است و با گلگیرهای برجسته، اسپویلر جلوی بزرگ و شاید متمایزترین باله عقب که تاکنون در پشت یک هاچ بک دیده شده است، شناخته می شود. تنها سقف، درهای جلو و در صندوق عقب ساده این خودرو شبیه به هاچ بک سیویک اصلی هستند.
 
طی شش ماه گذشته تیمی سه نفره در مرکز طراحی سویندون هوندا به مدیریت طراحی ارشد پروژه، ماسارو هاسگاوا روی ساخت تیپ R کانسپت کار کرده اند.
 
هاسگاوا گفت: "این خودرو متفاوت ترین تیپ R تا کنون است و در مورد نسخه تولید شده آن نیز می توان همین ادعا را داشت."
 
در قسمت جلوی این خودرو دریچه هوای بزرگی وجود دارد که هوای خنک را به داخل موتور، کاپوت و مجاری ها هدایت می کند تا هوای گرم خارج شود. اسپویلر جلوی این خودرو اطراف قسمت جلو کشیده شده است.
 
تیپ R دارای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ جدید خواهد بود. هوندا اعلام کرده این موتور برای تولید قدرتی بیش از 276 اسب بخار و گشتاور 406 نیوتون متر مناسب است.
 
هوندا بر این باور است که رقبای تیپ R، فولکس واگن گلف GTI و فورد فوکوس ST نیستند بلکه مدل های متفاوت تری مثل گلف R و فوکوس RS هستند.

[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:نمایشگاه ژنو,

] [ 15:29 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه