ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

نگاهی دیگر به آستون مارتین ویراژ

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

نگاهی دیگر به آستون مارتین ویراژ

قدرت، زیبایی، روح. چند خودرو را می شناسید که در هنگام روشن شدن این سه واژه را مقابل چشمان شما پدیدار کند؟ من یک خودرو را می شناسم. آستون مارتین ویراژ

2012 aston martin virage volante

2012 Aston martin virage volante


خودرویی با بدنه ای از جنس آلومینیوم سبک وزن و پلت فرمی از جنس کامپوزیت و البته دانستن این مطلب خالی از لطف نمی باشد که این پلت فرم اولین بار در سال 2004 در آستون DB9 استفاده شده بود.جلو پنجره ای ساخته شده از پنج پره که یاد آور مدل ONE-77 می باشد. دیفیوزر عقب هم رنگ با بدنه و مثل تمام مدل های اخیر آستون از ال ای دی برای چراغ های روز و راهنماها نیز استفاده شده است. ویراژ در دو مدل کوپه و والانته (روباز) که در زبان ایتالیایی به معنی پرواز کردن است عرضه می شود.

2012 aston martin virage engine

2012 aston martin virage engine


موتور این ماشین از به هم متصل شدن دو موتور سه لیتری فورد که با دست نیز این پروسه به انجام می رسد ساخته شده است. از مشخصات فنی این موتور می توان به تولید 490 اسب بخار و 420 پوند فیت گشتاور اشاره کرد که قادر است در 4.6 ثانیه مدل کوپه را از 0 به 100 کیلومتر برساند قابل ذکر است که همین موتور در مدل DBS 510 و در 2 مدل RAPIDE و DB9 470 اسب بخار تولید میکند. ویراژ از گیربکسی 6 سرعته که قابلیت تعویض اتوماتیک و یا تعویض دستی از روی فرمان را دارد سود.
می برد.
وظیفه متوقف کردن وزن 1784 کیلوگرمی این خودرو را دیسک های سرامیکی که به صورت استاندارد نیز بر روی این خودرو نصب شده اند عهده دار می باشد می توان گفت تنها راه برای توقف سریعتر ویراژ برخورد با تنه درخت است.
ویراژ از سیستم تعلیق مستقل دوگانه و دمپر های اداپتیو که به صورت مستقل در هر چهار گوشه عمل می کند برخوردار میباشد ADS که مخفف سیستم تعلیق فوق می باشد دارای سنسور هایی است که سطح جاده را در هر لحظه مورد ارزیابی قرار میدهد و سپس با مقایسه اطلاعات فوق با سرعت سنج، فرمان، پدال گاز و ترمز بهترین حالت رانندگی را در هر گوشه به صورت کاملاً مستقل تنظیم می کند و البته آستون بر این نکته تاکید می کند که این سیستم طوری تنظیم و برنامه ریزی شده که با ماهیت ویراژ که همانا یک اسپرت جی تی بودن است کاملاً هماهنگ می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,

] [ 1:40 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه