ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

پورشه کاین

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

پورشه کاین

 

تب رقابت و تنوع بالای خودروهای شاسی بلند در چندین سال اخیر ، سر انجام  در سال ۲۰۰۲ کمپانی پورشه را نیز فرا گرفت ، تا بر خلاف آنچه همگان از محصولات  این اسپورت ساز شهیر انتظار داشتند ، شانس خود را در این حیطه نیز به بوته ی آزمایش بگذارد . اما دیری نپایید که با فروش بیش از یکصد هزار دستگاه کاین در کمتر از دو سال ، پورشه  با افتخار از این آزمایش خطیر ، نمره قبولی گرفت و خیلی زود با وجود تمامی انتقادها ، اعتبار وصف ناپذیری برای این محصول خود بدست آورد . کاین با اصالت و تکنولوژی برتر پورشه ، رشد و نمو یافت و اکنون با پنچ تیپ : استاندارد ، S ، GTS ، توربو و توربو S ، با قدرت هر چه تمام تر خود را به بازارهای جهانی دیکته کرده است
http://www.taknaz.ir/ax1/426/2.JPG
 

و حالا در قالب یک تست که مدتی قبل در آستانه فروش پورشه کاین ، در شیراز انجام گرفت ، شما را با این محصول متفاوت آشنا می کنیم . تا با دید باز اقدام به خرید این محصول تازه وارد نمایید .خودروی مورد نظر تیپ S  مدل ۲۰۰۶ است و کشور کویت نیز مبداء ورودی آن می باشد. این شما و این هم آقای خاص !

http://www.taknaz.ir/ax1/426/3.JPG


در نگاه اول ، طراحی کاملا متفاوت کاین با تمامی  شاسی بلندها ، از دو جنبه  مورد نظر قرار می گیرد . اول آنکه ، پورشه کاملا ناخودآگاه ، با این طراحی ، استاندارد و جلوه ی متفاوتی از suv ها را تدوین کرده است و دوم اینکه ، این طراحی  با وجود خاص بودن ، نمی تواند به عنوان طرحی عامه پسند ، مد نظر قرار گیرد . کاین طرحی فراگیر ارائه نداده است ، اما در پرتو همین طرح و مهندسی بالای پورشه ، تبدیل به اتومبیلی شاخص و رده بالا در میان شاسی بلندهای مطرح بازار گشته است . با نگاهی گیرا به خطوط و فرم دهی بدنه ، المان های خاص پورشه ، به وضوح برایمان قابل روئیت می شود . طراحی چراغ های جلو در کنار ورودی های بزرگ هوا ، از دیگر اعضای خانواده پورشه مستثنیّ نیست ، اما در قسمت عقب داستان چیز دیگریست و انحنای شیشه ی عقب ، دو لوله اگزوز کروم کاری شده و چراغ های متفاوت ، روحی اسپورت و عظلانی  به این قسمت بخشیده اند .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,

] [ 20:28 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه