ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

VŪHL 05 ، اسپرت چند ملیتی

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

VŪHL 05 ، اسپرت چند ملیتی

لندن ، Royal Automobile Club و رونمایی از یک خودروی اسپرت به نام VŪHL 05 ، تا پیش درآمدی باشد بر فستیوال سرعت  Goodwood  در سال 2013 .

424708852728312321

 

دراین مراسم بنیانگذاران شرکت  VŪHL Automotive  ، آقایان Guillermo Echeverria ، Iker Echeverria و Alberto Chapa از خودروی جدید شرکتشان در برابر افراد مهمی همچون  Sir Stirling Moss و یکی از مدیران  FIA  آقای  Tim Keown رونمایی کردند .

VŪHL 05 پروژه ای بین المللی است که هندلینگ آن در انگلستان ، ساخت بدنه در کانادا  و پروسه ی تولید و مونتاژ در مکزیک صورت می گیرد . نام این خودرو که وول تلفظ می شود بر گرفته از عبارت Vehicles of Ultra High-performance and Lightweight می باشد .

اگرچه مشخصات فنی زیادی از این خودرو به بیرون درز پیدا نکرده است اما به گفته ی سایت Autocar از یک موتور اکوبوست دو لیتری ، چهار سیلندر با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر بهره می برد . با اتصال پیشرانه به جعبه دنده ی 6 سرعته و وزن 695 کیلوگرمی اش VŪHL 05 قادر است به شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه ای و حداکثر سرعت 245 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند . VŪHL 05 برروی یک شاسی آلومینیومی مونوکوک سوار شده است که سختی پیچشی آن سه برابر خودرویی همچون لوتوس الیزه هست .ماه نوامبر تولید این محصول با قیمت پایه ی 83,945 دلار آغاز می شود و تحویل آن برای بهار آینده برنامه ریزی شده است . عرضه این محصول تنها به آمریکا و انگلستان محدود می شود . از رقیب های VŪHL 05 می توان به BAC Mono ، Ariel Atom و KTM X-Bow اشاره کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,

] [ 14:19 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه