ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

پژو RCZ R، سبک، قدرتمند و کم مصرف

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

پژو RCZ R، سبک، قدرتمند و کم مصرف

پژو رسماً مدل RCZ R خود را معرفی کرد که قرار است آخر این هفته در جشنواره گودوود به طور رسمی رونمایی شود.

 

Peugeot-RCZ_R_2014_800x600_wallpaper_01

 

این خودروی اسپرت از یک موتور 1.6 لیتری استفاده می‌کند که شاید پیش خودتان بگویید این موتور حجم کمی دارد، اما همین موتور 1.6 لیتری کم حجم می‌تواند 270 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور تولید کند! به این ترتیب شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 5.9 ثانیه می‌باشد،پژو حداکثر سرعت این خودرو را در 250 کیلومتر بر ساعت محدود کرده است.
این مدل در مقایسه با RCZ THP 200 اسب بخاری حدود 17 کیلوگرم وزن کمتر دارد به این ترتیب پژو ادعای 1280 کیلوگرمی بودن این خودرو را می‌کند. پژو راز این صرفه جویی را استفاده از قطعات فیبر کربنی و موتور کوچک اعلام کرده است.این مدل می‌تواند برگ برنده پژو در این کلاس باشد، نسبت قدرت به حجم موتور این خودرو 170 اسب بخار برای هر لیتر می‌باشد.

Peugeot-RCZ_R_2014_800x600_wallpaper_05

 

موتور کوچک 1.6 لیتری این خودرو، کم مصرف و کم آلاینده است، RCZ r حدود 145 گرم در هر کیلومتر گاز CO2 منتشر می‌کند. پژو سیکل ترکیبی این خودرو را 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرده است.

 

Peugeot-RCZ_R_2014_800x600_wallpaper_07

 

یک ظاهر عاقلانه،این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد 10 میلی متر کوچک‌تر شده است، یک اسپویلر جدید در عقب ظاهر تهاجمی‌تری را به وجود آورده است همچنین چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی جلوه ای اسپرت تری به خودرو بخشیده‌اند. نشان های R هم روی بدنه و هم داخل کابین قابل رویت هستند.

 

Peugeot RCZ R 2014 interior

 

نیروهای ترمز این خودرو از طریق دیسک‌های بزرگ 380 میلی متر که بر روی هاب های آلومینیومی نصب شده‌اند، تأمین می‌شود.پژو می‌گوید وقتی که این مدل در سرعت 130 کیلومتر در ساعت است و ناگهان ترمز بگیرد،تنها به کمتر از 61 متر احتیاج دارد تا به سرعت صفر کیلومتر برسد.
در داخل این خودرو هم بیشتر به راننده توجه شده است،صندلی‌های اسپرت جدید، فرمان کوچک‌تر و اهرم دنده جدید باعث شده است راننده در جاده لذت بیشتری از این خودرو ببرد.


قرمز Moroccan، مشکی Nera،خاکستری Mercury و سفید Opal تنها رنگ‌های قابل سفارش برای این خودرو هستند.جزئیات بیشتر در نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر امسال بدست می‌آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,

] [ 13:5 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه