ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

هامان ولکانو ، آماده فروش

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

هامان ولکانو ، آماده فروش

نمایشگاه اتوموبیل العین دوبی هم اکنون یکی از نسخه های کمیاب هامان Volcano مدل 2006 را برای فروش آماده کرده؛ البته تا از خریدار بودن مشتری مطمئن نشود قیمتش را به این راحتی ها به کسی نمیگوید . . . !

 Mercedes-Benz SLR Hamann Volcano

 

SLR که از سال 2003 تا 2010 روی خط تولید مک لارن قرار داشت، در ظاهر استانداردش آنقدر زیبا و شکیل هست که نیازی به کیت بدنه نداشته باشد اما وقتی صحبت از متفاوت بودن درمیان است کسی دیگر کاری به کار زیبایی ندارد. البته همینجا باید اعتراف کنیم که سال 2008 هامان مجددا پکیج ولکانو را به رنگبندی های جدید معرفی کرد که در زیبایی دست کمی از تابلوهای رامبراند نداشت.

کیت بدنه ولکانو از کربن ساخته شده، از اسپلیتر جلو گرفته تا اسکوپ سقف، باله بزرگ عقب و حتی دیفیوزر عجیبش. رینگ های 21 اینچی ولکانو که از مدل EDITION RACE بوده و در جلو با تایرهای 255/30 و در عقب با تایرهای 345/25 همراه شده، واقعا جای هیچگونه نقدی ندارند. درون کابین هم که از تریمی با رنگبندی زرد و مشکی استفاده شده، طراحان هرجا فضای خالی دیده اند مثل پادری ها، پدال های آلومینیومی یا پشت سری صندلی ها و … لوگوی هامان را حک کرده اند.

SLR با پیشرانه 5.4 لیتری V8 خود در حالت عادی 626 اسب بخار و 780 نیوتن متر گشتاور تولید می کند اما این اعداد در هامان ولکانو به ترتیب تا 700 اسب بخار و 830 نیوتن متر افزایش یافته اند. با این اوصاف صفرتا صد این خودرو به 3.6 ثانیه محدود شده و حداکثر سرعتش نیز به حدود 348 کیلومتر برساعت می رسد که 14 واحد بیشتر از نسخه های استاندارد SLR و همچنین 11 واحد نیز بیشتر از نسخه های SLR 722 است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 23:3 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه