ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

قیمت گذاری اینفینیتی Q50 برای انگلستان

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

قیمت گذاری اینفینیتی Q50 برای انگلستان

وقتی که اینفینیتی Q50 در نمایشگاه دیترویت 2013 رونمایی شد،چشم‌های همه را به خود خیره کرد،طراحی بسیار زیبایی در این خودرو حکم‌فرماست که همه را شیفته خود می‌کند.به تازگی کمپانی لوکس اینفینیتی محدوده قیمتی Q50 را اعلام کرده است که ارزان‌ترین مدل آن 27.950 پوند قیمت خورده است.

Infiniti Q50

 

این خودروی خارق‌العاده در سه مدل عرضه خواهد شد:SE،پرمیوم و اسپرت.البته اینفینیتی یک مدل هیبریدی هم در نظر دارد تا رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.

مدل SE این خودرو که ارزان‌ترین مدل است از یک موتور 2.2 لیتری دیزل با توان 170 اسب بخار بهره می‌برد.تجهیزات استاندارد این مدل شامل رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی،ورود بدون کلید،دوربین دید عقب،برف پاک کن اتوماتیک و کنترل دوگانه درجه حرارت می‌شود.البته دوستداران سرگرمی و موسیقی هم می‌توانند از دو LCD به همراه سیستم صوتی InTouch و بلندگوهای حرفه ای Bose نهایت استفاده را ببرند.

Infiniti Q50

 

همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل،محدود کننده سرعت،سیستم stop/start هم در امکانات این خودرو گنجانده شده‌اند.تجهیزات ایمنی این مدل شامل کنترل کشش، TPMS و کمک ترمز می‌شود.

اگر 2400 هزار پوند بیشتر هزینه کنید می‌توانید سوار مدل پرمیوم شوید،قیمت این مدل 30.350 پوند است و امکانات اضافی نظیر صندلی‌های چرمی، آینه دید عقب اتوماتیک وتریم های آلومینیومی کابین را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

Infiniti Q50

 

اما زیباترین و پرآپشن ترین نسخه،مدل اسپرت این خودرو دارای برچسب قیمت 32.720 پوند است و بسیار تهاجمی‌تر از مدل استاندارد است.سپر های اسپرت، چراغ‌های روشنایی در روز و چرخ‌های 19 اینچی طراحی خارجی این خودرو را تکمیل می‌کنند.

در داخل نسخه اسپرت،تریم های جدید، صندلی‌های ورزشی، فرمان جدید ،پدل شیفتر و پدال‌ها آلومینیومی به چشم می‌خورند.

شایان به ذکر است نسخه هیبریدی این خودرو دارای موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 364 اسب بخار می‌باشد و می‌تواند در عرض 5.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.این مدل با رینگ‌های 18 اینچی و سیستم ناوبری ماهواره ای راهی بازار می‌شود و پنج بسته برای آن قابل سفارش است:سیستم مولتی مدیا حرفه ای-پکیج خوش آمدید-میدان دید و فرمان پذیری و ایمنی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:18 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه