ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

ب‌ام‌و X5 مدل 2014 معرفی شد

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

ب‌ام‌و X5 مدل 2014 معرفی شد

http://khodrobank.ir/Reviews/BMW-X5_2014_800x600_wallpaper_94.jpg

 

چندی پیش خبری در سایت در مورد مدل مفهومی X5 قرار دادیم اما اینبار این خودرو معرفی شده و چهره واقعی آن به نمایش در آمده است.
در حقیقت ب‌ام‌و X5 جدید نسل سوم X5 محسوب می‌شود و نسبت به مدل قبلی تغییرات زیادی کرده است. همچنین اگرچه پلتفرم این نسل دقیقا مشابه پلتفرم نسل قبلی است اما از نظر فنی دچار تغییرات گسترده‌ای شده است.
بدنه نسل پنجم X5 دچار بازبینی شده و در نهایت بدون اینکه وزن آن اضافه شود، پنج درصد سخت‌تر شده است. طرح داخلی ب‌ام‌و X5 هنوز حالت کلاسیک خود را حفظ کرده و در آن از مواد بسیار مرغوب و تزئینات متنوع استفاده شده است. فضای صندلی‌ها و صندوق عقب نیز بیشتر شده و امکان نصب ردیف سوم صندلی‌ها نیز وجود دارد.
اگر نگاهی نزدیک به یکی از مدل‌های X5 مانند xDrive30d بیندازیم، یک پیشرانه 6 سیلندر خطی به حجم 2993 سی‌سی این آلمانی شکیل را با 254 اسب‌بخار هدایت می‌کند. البته این یک پیشرانه معمولی نیست و ‌ب‌ام‌و آن را به توربو شارژر مجهز کرده است. اگرچه این خودرو نسبت به نسل قبلی بهینه شده و 33 گرم آلودگی کمتری تولید می‌کند اما در عین حال نه تنها 13 اسب‌بخار بیشتر تولید می‌کند بلکه شتاب 0 تا 100 آن نیز 0.7 ثانیه سریع‌تر است.
همیشه ب‌ام‌و X5 به عنوان یک خودروی خانوادگی راحت به شمار می‌رفت که از قابلیت‌های خارج از جاده بسیار بالایی برخوردار است و کماکان می‌توان از آن به عنوان یک شاسی‌بلند اسپرت نیز لذت برد. پیش‌بینی می‌شود با توجه به قیمت حدود 48 هزار پوندی آن (مدل xDrive30d) و چهره و قابلیت‌های فنی جدید آن، همانند گذشته به فروش خوبی دست پیدا کند.



نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت16:23---16 شهريور 1392
عالی بود
پاسخ:قابلی نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:2014,BMW,BMW M5,

] [ 13:24 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه