ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

از میان تمام ابرماشینهایی که این هفته در نمایشگاه ژنو به نمایش درامد، لامبورگینی veneno ممکن است در تاریخ به عنوان معقول ترین و شگفت انگیز ترین ماشین ثبت شود.

 

از میان تمام ابر ماشین هایی که این هفته در نمایشگاه ژنو به نمایش درامد لامبورگینی veneno ممکن است در تاریخ ،تنها با چهار نسخه تولید ،سرعت 220 مایل در ساعت و 406 میلیون دلار فیبر کربن به عنوان معقول ترین و شگفت انگیزترین ماشین ثبت شود که بطور همزمان سه شنبه گذشته در رقابت با   maclaren P1 و Laferrari  رونمایی شد.

 

 Veneno همچنین تنها ماشینی است که بدون دریافت تصویب نهایی از مدیر عامل شرکت به نمایش درامد.به دلیل اشتیاق برای نمایش آن در نمایشگاه اتومبیل سالیانه ، تنها نسخه کامل Veneno در جهان متعلق به مرکز Palexpo ژنو است که قبل از مدیرعامل لامبورگینی Stephan Winkelmann توانست آن را بطور کامل مشاهده کند.

 

نام Veneno همچون نام دیگر لامبورگینی ها  که برگرفته از نام های گاو نر وحشی هستند نمی باشد، بلکه برگرفته از یک کلمه اسپانیولی به نام venom که به معنی "زهر" است ،می باشد.

 

این ماشین 740 اسب بخار و یک موتور 6.5 لیتری V12 دارد و سرعت آن 0 تا 60 مایل برساعت در 2.8 ثانیه برآورد شده است و حداکثر سرعت آن 220.5 مایل در ساعت می باشد.

بیش از زمان و سرعت ، هدف veneno دستیابی به ایرودینامیک مسابقه ای می باشد. با ارتباط لحظه به لحظه میان متخصصان ایرودینامیک و طراحان ماشین می توان گفت که این طراحی بزرگترین چالش در بدست آوردن  پوسته پلاستیکی فیبر کربن تقویت شده ، نسبت به دستیابی به downforce قوی و با سرعت بالا می باشد. این امر همچنین در کاهش وزن 275 پوندی و مدیریت بهتر هوای زیر ماشین موثر بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:52 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه