ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

تویوتا کرولا جدید، به زودی؟

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

تویوتا کرولا جدید، به زودی؟

http://khodrobank.ir/Reviews/Toyota-Corolla_2014_800x600_wallpaper_0f.jpg

 

 

با توجه به اینکه تویوتا مدل های 2014 از کرولا را به بازارهای جهانی عرضه کرده و این خودرو هم اکنون در لیست خودروهای مجاز به واردات است، احتمالا در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور این خودرو در بازار داخل نیز خواهیم بود. به همین مناسبت قصد داریم نگاهی نزدیک تر به این خودرو بیندازیم تا متوجه شویم که چه خودرویی قرار است مهمان جدید خیابان های کشور باشد.
اگر به کرولا 2014 نگاهی بیندازید، اولین موضوعی که نظر شما را جلب می کند تغییر طراحی کرولا است که از طراحی کسل کننده مدل های کنونی فاصله گرفته و اینبار کرولا با یک چهره خشن، پویا و البته زیبا پا به میدان گذاشته است. این کرولا یازدهمین نسل از این خانواده است و نسبت به مدل قبلی بزرگ تر شده است.
طول کرولا جدید کمی بیشتر شده که باعث شده فضا برای سرنشینان عقب حدود 130 میلیمتر افزایش پیدا کند. اگر به پیشرانه این خودر نگاهی بیندازید متوجه می شوید که باز هم همان پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر با توان تولید 132 اسب بخار روی آن بکار رفته است (البته مدل LE Eco می تواند تا 140 اسب بخار را تولید کند). با وجود اینکه طول کرولا بیشتر شده و به این دلیل وزن آن نیز کمی بیشتر شده است اما به کمک گیربکس 7 سرعته ای که تویوتا روی کرولاهای جدید نصب کرده، رانندگی آن بسیار نرم تر شده است.
تویوتا کرولا در مدل های L، LE، LE Eco و S عرضه شده که مدل S کامل ترین مدل می باشد و اگر این مدل را تهیه کنید از امکاناتی نظیر چراغ های LED برای روز، چراغ های مه شکن، تزئینات کرومی، گرمکن آینه های جانبی، سانروف، بال عقب، رینگ های 17 اینچی، صفحه نمایش 6.1 اینچی، دوربین عقب، کروز کنترل و روکش چرمی صندلی ها بهره خواهید برد.
در نهایت باید گفت که توبوتا کرولا یکی از بهترین های این کمپانی معروف ژاپنی است و تا به حال بیش از 40 میلیون از این خودرو به فروش رسیده است (جالب است بدانید که 38 درصد از فروش کل محصولات تویوتا در بازار آمریکا را کرولا به تنهایی به دوش می کشد!). شاید دلیل این موفقیت را در بی دردسر و کم مصرف بودن آن بتوان پیدا کرد اما هر آنچه باشد کرولا در بازار داخل نیز دارای اعتبار خوبی است و اگر بتواند خود را به بازار داخل برساند، مطمئنا سخت ترین رقیب مزدا 3 خواهد بود و می تواند به راحتی در این مبارزه پیروز شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:تویوتا,تویتا,

] [ 18:36 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه